Rabu, 28 November 2012

blogger baru laa :D

haii haii ^_^

    hmmm :( buat blog baru lagii . yang lama lupa password . sedih kan :'(

     alahh halal kan jea la .. nak buat macam mana aku sendiri jugakk lupa . hehe .. thanks kepada 
     aten nadia sebab tolong aku buat kan blogger yang macam ni , ni lahh jadinya :) okey lah tu
     haha .. tapi tak puas hati lagiii >_< aku nak lagii comell jugakk haha menyusahkan betull lah
     aku nii :( hmm .. ehh blog sekarang macam apa lagii , aku tak reti nak buat laa , macam dulu
     punya okey ja , senang .. cehhhh bajet betull cerita banyak-2 haha kisah pulakk aku :P 
     okeyy lah sampai ni jealaa aku text .. jumpa lain kalii , iloveyou :* haha gatal betuii , sorry la ekk 
                                          assalammualaikum sayangggg <3 <3 <3 <3
 kepada awak gemok , iloveyou dan saya minta maaf atas kesalahan saya pada hari ini ..
 buat awak tertunggu tunggu :'( bukan sebab apa , line tak ada laa .. awak sembang jea laa
dengan perempuan voicemail tu , haha .. bye :*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan