Khamis, 30 Mei 2013

LAGU :') CHOMEL BIARKAN,DAN HASRAT

sinar sang suria, menerangi hariku , setelah selaman , aku termenungg :')
mengenangkan cinta , yg tidak menyatu, apakah sebenarny,kau mahu ?
indah wajahmu,manisnya senyumanmu,
kerana hatimu , sukar menerima ku :(
biar bibir berbicara,biar telinga mendengar,biar mata yg melihat, engkau bersamanya
biar aku yang pasrah,biar kan kau yg bahagia, namun izinkanlah , aku setia
dari mulanya 
ku sendiri tak tahu kau yang akan ku unggu , dan terus aku rindu
apa yang ku tahu 
kau bukan untukku :')
walau cinta ku teguh,ku tak bisa memaksamu 
cintaaaaa ..
ta semestinya dimiliki 
walau pun beribu tahu , aku menantii
dirimu ada tetap ku sanjungi.. biar sepi malamku 
dahulu dia sering di sisiku,menghiburkan hatiku,yang di ulit pilu .
tanpa disedari dan diduga, mahligai ku roboh akhirnya
dia berlalu tanpa kata, membiarkan aku sengsaraa
ohhh kekasih , mengapa kau menyiksa ku bergini,
ku pohonkan ... kesilapan ku dimaafkan .. agar dapat ku titikkan ..

STORY :'(

tuhan ku sayang diaa 
aghhhh kenapa kenapa ? perlu ka orang cerita benda buruk-2 pasal dia kat aku
siapa betul ? aku keliru .
ya allah , dugaan yang kau beri ni sakit aku rasakan :'(
aku percaya kat dia , sebab aku kenal dia dari orang tuu
bukti kan :[
macam aku mimipi aku haritu :'( 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan